ده نکته کاربردی برای شناسایی پتانسیل مشتریان که منجربه افزایش فروش شما می شود
اردیبهشت
ده نکته کاربردی برای شناسایی پتانسیل مشتریان که منجربه افزایش فروش شما می شود
به ده نکته زیر برای افزایش فروش کسب و کار خود توجه کنید:
- اطلاعات مشتریان را کامل و به روز کنید.
- روند خرید مشتریان را تحلیل کنید تا باعث افزایش فروش شود.
- فهرست محصولات مشتری و حجم تولید آنها را مشخص کنید.
- رابطه بین حجم تولید محصولات مشتری و استفاده از کالاهای شما تعیین کننده میزان نیاز بالقوه مشتری است
- تعیین کنید آیا مشتری به اندازه نیازش کالا را از شما می خرد، یا کمتر. اگر کمتر علت آن را مشخص کنید.
- سیاست های ارتباط با مشتری و فروش را به سمت تامین کامل نیاز مشتری جهت گیری کنید.
- ببینید مشتری کالایی نیاز دارد که شما هنوز در سبد کالایی خود ندارید، دست به تامین این نوع کالاها بزنید، چون از قبل مشتری دارند. تنوع محصول خود را بر این اساس کامل کنید.
- اگر مشتری برنامه افزایش تولید یا توسعه کار خود را دارد، مطلع شوید و بر اساس آن آماده ارائه کالاهای خود باشید.
- محصولات جدید خود را حتماً بر اساس نیاز به اطلاع مشتری برسانید. مشتریان باید از امکان تولید یا تامین کالا از سوی شما مطلع باشند.
- به بخش بندی بازار توجه کنید و براساس رفتار بخش های مختلف، حجم عمومی بازار و سهم بازار خود را تعیین و هدفگذاری کنید.
مدیریت ارتباط با مشتری، مسیری است که منجر به افزایش رضایت مشتری،افزایش فروش و سودآوری شما می شود، از ایده های آن استفاده کنید.
عضویت
Login
0 نظرات