هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
کتاب جعبه ابزار مدیریت

کتاب جعبه ابزار مدیریت

۳۰
اردیبهشت
توسط : ADMIN

کتاب های دکتر فرشید عبدی

عنوان کتاب : کتاب جعبه ابزار مدیریت

در کتاب جعبه ابزار مدیریت جمعی از ضروری ترین وسایل مدیریت پیش روی خوانندگان قرار گرفته است. معمولا، علاقمندان و صاحب نظران هر دانش و حرفه‌ای، کوله‌باری از ابزارها، همراه خود دارند تا به کمک آن گره از مشکل بگشایند، مدیران و دست‌اندرکاران دانش مدیریت نیز، به چنین ابزاری نیاز دارند که این کتاب می تواند پاسخ گوی این نیاز باشد.
انتخاب تعداد محدودی ابزار اصلی و پرکاربرد، ملاک اصلی انتخاب ابزار در این کتاب بوده است. نویسنده کتاب نیز اشاره کرده است که شناسایی و برگزیدن این ابزاها حاصل یک پروژه تحقیقاتی بین المللی و مستمر بوده که در خلال آن با مدیران و کابران مصاحبه و گفتگو شده و به یاری فرآیندهای پرسشگری و آماره هر سال یا 2 سال یکبار، این جعبه ابزار «نو» شده است.


کتاب جعبه ابزار مدیریت توسط دارل ک . ریگبی نوشته شده است و توسط دکتر مهرداد حسینی شکیب و دکتر فرشید عبدی ترجمه شده است. ویژگی های برجسته ایت جعبه ابزار توانمند مدیریت، عبارتند از: معرفی مهم ترین و پرکاربردترین ابزارها در زمینه های متنوع دانش مدیریت شامل مدیریت عمومی، استراتژیک، کیفیت و … شناسایی ارتباط متقابل ابزارها و حوزه های مرتبط با آن ها تعریف کوتاه اما دقیق و واضح توضیح چگونگی استفاده بر اساس تجارب مدیران تشریح و تجویز موارد کاربرد و استفاده های رایج ابزارها معرفی منابع اصلی و ارجاع خواننده به آن ها به منظور مطالعات تفصیلی
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments