هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
دوره های آموزشی ویژه شرکتها

دوره های آموزشی ویژه شرکتها

۱- مدیریت ارتباط با مشتری

 دوره تندآموز مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیران پرمشغله


دوره تندآموز مدیریت ارتباط با مشتری در کمترین زمان شما را تبدیل به مدیری آگاه در زمینه CRM می کند. می توانید کسب و کارتان را مشتری گرا کنید. می توانید متوجه اشکالات سیستم فروش خود شوید. تصمیم های بهتری بگیرید. یک نرم افزار CRM درست انتخاب کنید و به صورت اثر بخش از آن استفاده کنید و به جای ضرر سنگین از مزایای CRM استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره مدیریت ارتباط با مشتری کلیک کنید.

۲- رسیدگی به شکایات مشتریان

 دوره تندآموز رسیدگی به شکایات مشتریان

هارتهای رسیدگی به شکایات مشتری از جمله مهارتهای ارزشمند برای هر یک از کارکنانی است که با مشتریان سروکار دارند. نحوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع یا مشتریان عامل مهمی در توانایی شما در حفظ روابط تجاری است. رسیدگی خوب به شکایات مشتری مستقیماً به نتیجه نهایی شما ترجمه می شود – مشتریان راضی باقی می مانند و برمی گردند. و وفادار می شوند. هنگامی که یک مکانیزم مناسب و مؤثر برای  برای رسیدگی به شکایات ایجاد شود، شما تعامل خود را با ارباب رجوع یا مشتریان به طور مثبت تقویت خواهید کرد. علاوه بر این ، تأثیر مثبتی بر روحیه کارکنان خود خواهید داشت. دوره تندآموز رسیدگی به شکایات مشتریان به منظور ایجاد هنر رسیدگی به شکایات مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری به کسب و کار شما طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره رسیدگی به شکایات مشتری کلیک کنید.

۳- خدمات مشتری

 دوره آنلاین ستارگان خدمات مشتری

هر زمان که خدمات یا محصولات خود را به شخص دیگری ارائه می دهید ، کارشناس خدمات مشتری می شوید و آن شخص در آن حال مشتری شما است. بنابراین هر شخصی که عضو سازمان است یا در کسب و کار شما مشارکت دارد  باید اصول مهارتهای مؤثر خدمات رسانی به مشتریان را بداند. آگاهی از نحوه برخورد با مشتریان در شرایط دشوار ، نحوه پاسخگویی به درخواست ها یا نگرانی های آنها یا ارائه تجربه ای مثبت و به یاد ماندنی برای مشتریان ، به شما و شرکت شما کمک می کند تا از رقبا قویتر بشوید. خدمات به مشتری مهارتی است که می توان با تمرین و پشتکار آموخت و بر آن مسلط شد.
دوره آنلاین ستارگان خدمات مشتری، کارشناسان را با اصول اصلی خدمات مشتریان آشنا می کند. با بکارگیری این ارزشها و اتخاذ نگرش صحیح ، نمایندگان قادر خواهند بود اکثریت قریب به اتفاق تعاملات با مشتریان را بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر غیر معمول یا پیچیده هستند ، با سهولت مدیریت کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ستارگان خدمات مشتری کلیک کنید

۵- مبانی مدیریت

۶- تجربه مشتری

۷- بازاریابی

۸- مهارتهای مدیریتی

   

این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری قابل برگزاری برای شرکتهاست.

لطفا با تلفن ۲۸۴۲۱۶۰۸-۰۲۱

تماس بگیرید.