هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
۷ نکته مهم از کتاب نقطه نگهداری: بزرگترین راز رشد عضویت و اشتراک

۷ نکته مهم از کتاب نقطه نگهداری: بزرگترین راز رشد عضویت و اشتراک

۲۴
فروردین
توسط : دکتر فرشید عبدی

۷ نکته مهم از کتاب

نقطه نگهداری: بزرگترین راز رشد عضویت و اشتراک

نویسنده: رابرت اسکروب


درباره کتاب

  نقطه عضویت که توسط رابرت اسکروب نوشته شده است، کتابی است که به مهمترین عامل در رشد یک عضویت یا کسب و کار مبتنی بر اشتراک می پردازد: حفظ اعضای فعلی. در حالی که بسیاری از کسب و کارها بر روی دستیابی به مشتریان جدید تمرکز می کنند، نویسنده استدلال می کند که حفظ برای موفقیت بلندمدت بسیار مهم است. اسکراب از طریق تجربه و تحقیقات خود، استراتژی هایی را برای ایجاد “نقطه نگهداری” ایجاد کرده است که تضمین می کند اعضا درگیر، هیجان زده و متعهد به خدمات کسب و کار باقی می مانند.

درباره نویسنده

رابرت اسکروب

رابرت اسکروب

رابرت اسکروب یک متخصص مشهور در بازاریابی عضویت است و Retention Point تنها یکی از چندین کتاب او در این زمینه است. اسکراب با بیش از ۲۰ سال تجربه در این صنعت به کسب و کارهای بی شماری کمک کرده است تا اعضای خود را افزایش دهند و درآمد خود را بیشتر کنند. او همچنین بنیانگذار انجمن خدمات عضویت است، جامعه ای که برای کمک به رونق کسب و کارهای مبتنی بر عضویت طراحی شده است.

۷ نکته مهم از کتاب

۱- حفظ اعضا مهم تر از به دست آوردن آنها است.
۲- “نقطه نگهداری” یک لحظه خاص در سفر اعضا است که در آن آنها به طور کامل روی ارزش خدمات سرمایه گذاری می کنند.
۳- ارائه خدمات استثنایی به مشتریان برای حفظ اعضا کلیدی است.
۴- شخصی سازی و سفارشی سازی می تواند تعامل و وفاداری را بهبود بخشد.
۵- ارائه محتوای مرتبط و به موقع اعضا را علاقه مند نگه می دارد.
۶- ارائه ارزش به طور مداوم برای حفظ اعضا ضروری است.
۷- بهبود مستمر تجربه اعضا برای موفقیت بلندمدت ضروری است.

نتیجه

کتاب نقطه عضویت، بینش ها و استراتژی های ارزشمندی را برای هر کسی که به دنبال رشد یک کسب و کار مبتنی بر عضویت است ارائه می دهد. با اولویت بندی حفظ و اجرای تاکتیک های نویسنده، کسب و کارها می توانند پایگاه اختصاصی و وفاداری از اعضایی ایجاد کنند که تا سال های آینده به حمایت از خدمات خود ادامه دهند. من این کتاب را به همه کسانی که به دنبال بهبود استراتژی بازاریابی عضویت  و وفاداری مشتریان خود هستند توصیه می کنم.

این محصولات می تواند برای شما مفید باشد

کتاب چه کسی مشتری را دزدید؟؟ – ترجمه دکتر فرشید عبدی

کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید؟؟

کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید؟؟

کتاب مدیریت استراتژیک مشتری: یکپارچه سازی بازاریابی رابطه ای و CRM

کتاب مدیریت استراتژیک مشتری: یکپارچه سازی بازاریابی رابطه ای و CRM

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments