هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
کلیدهای پیشرفت شغلی: چطور در سازمانمان سرآمد شویم؟- بخش سوم

کلیدهای پیشرفت شغلی: چطور در سازمانمان سرآمد شویم؟- بخش سوم

۱۶
اردیبهشت
توسط : دکتر فرشید عبدی

کلیدهای پیشرفت شغلی: چطور در سازمانمان سرآمد شویم؟- بخش سوم

هفت نکته سری سوم


در این یادداشت بخش سوم از کلیدهای پیشرفت شغلی و هفت نکته ای که به ما کمک می کند که در سازمانمان سرآمد شویم ارائه شده است ۱- همیشه از خود یک نگرش مثبت ایجاد کنید.
۲- برای گروه های ضربت که باید بحرانها را مدیریت کنند، به ویژه آنهایی که از جایگاه بالایی در سازمان برخوردارند، داوطلب شوید. برای گروه های ضربت مدیریت بحران داوطلب شوید
۳- آموزش دهید، آموزش دهید و بیشتر تمرین کنید. تا جایی که می توانید آموزش ببینید تا توانایی خود را در کار افزایش دهید. دوره‌هایی را که ممکن است برای شغل و پست شما مفید باشد، بگذرانید، سپس پیشنهاد دهید خلاصه‌ای از آموخته‌هایتان را به دیگران ارائه دهید. و هم چنین پیشنهاد دهید دیگران هم متقابلا به شما آموزش دهند. آموزش دهید
۴- آموزش، آموزش، آموزش – برای شخص دیگری مربی شوید و به رشد آن شخص کمک کنید. برای شخص دیگری مربی شوید و به رشد آن شخص کمک کنید.
۵- در شناخت اهداف شغلی خود قاطع باشید. هر زمان که صلاح دانستید، ترفیع و فرصت ارتقا بخواهید. در شناخت اهداف شغلی خود قاطع باشید
۶- طرحی از کاری که می خواهید در پنج سال آینده انجام دهید تهیه کنید. فهرستی از موانعی که ممکن است مانع موفقیت شما شوند، تهیه کنید. برنامه های عملی برای غلبه بر این موانع در یک دوره زمانی ایجاد کنید. اینها را با رئیس خود در میان بگذارید. طرحی از کاری که می خواهید در پنج سال آینده انجام دهید تهیه کنید
۷- صادق باشید. شهرت شما به درستکاری، ناهنجاری های گاه به گاه در گفتن حقیقت را جبران می کند. صادق باشید.

این مقالات می تواند برای شما مفید باشد:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments