کلیدهای پیشرفت شغلی: چطور در سازمانمان سرآمد شویم؟- بخش دوم
اردیبهشت
کلیدهای پیشرفت شغلی: چطور در سازمانمان سرآمد شویم؟- بخش دوم
هفت نکته سری دوم
۱- اگر در یک تیم مثل تیم فروش یا خدمات کار می کنید، یک بازیکن تمام عیار باشید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف به موقع و در حد بودجه انجام دهید و سایر اعضای تیم را به انجام همین کار تشویق کنید.
۲- مشتاقانه داوطلب شوید، به ویژه برای پروژه هایی که به شما امکان می دهد توانایی های خود را به مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان کلیدی ثابت کنید.
۳- از سیاست بازی دوری کنید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که بیش از تاثیری حداقل بر افرادی که با آنها مخالف هستید اعمال قدرت کنید. اگر تحت فشار قرار گرفتید که طرفی را بگیرید، دست نگه دارید تا بتوانید برنده احتمالی را انتخاب کنید.
۴- تصویر کامل و صحنه وسیع فعالیتهای سازمان را درک کنید. این به شما این درک را می دهد که فرصت ها کجا در حال توسعه هستند
۵- متوجه شوید افرادی که ارتقا یافته اند چگونه این کار را انجام داده اند.
۶- از نظر فنی ماهرترین فرد در حوزه کاری یا واحد خود شوید. از همکاران خود بخواهید که شما را آموزش دهند. در صورت لزوم، آن را در زمان شخصی خود انجام دهید.
۷- روی سرآمدی در شغل فعلی خود تمرکز کنید. در جستجوی فرصت های خارج از سازمان وسواس نداشته باشید.
این مقالات می تواند برای شما مفید باشد
کلیدهای پیشرفت شغلی: چطور در سازمانمان سرآمد شویم؟- بخش اول
عضویت
Login
0 نظرات