وبینار رایگان آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری واقعی (CRM)
مدیر محترم، در چه شرایطی هستید؟ مشتری ندارید!
مشتریان را رقبا می دزدند!
خسارتهای سنگین مالی و آبرویی به دلیل خرابکاریهای واحد فروش می خورید و درمانده شده اید.
تیم فروش شما می روند و مشتریان را هم با خود می برند!
وضع فروش شما به هم ریخته است!
مشتریان شکایت های زیادی دارند و شما باید کاری کنید.
از ابتدا می خواهید فروش و خدمات شما درست طراحی شود.
شنیده اید که نرم افزار سی آر ام معجزه می کند!
یک شرکت نرم افزاری سی آر ام با تبلیغ و ادعای زیاد نرم افزار را به شما فروخته اما دیگر پشتیبانی یا راهنمایی نمی کند.
سی آر ام دارید ولی آن را کنار گذاشته اید چون از آن سر در نیاورده اید.
از بس کارکنان فروش از بیخود بودن و وقت گیر بودن سی آر ام شکایت کرده اند، گفته اید آن را استفاده نکنند.
باید کاری کنید، شما مدیرمجموعه هستید…
چرا مدیران باید سی آر ام یاد بگیرند؟
چند آمار مهم در مورد نتایج استفاده از سی آر ام
سی آر ام دقیقا چیست؟ پیتر دراکر، می گوید کار اصلی هر کسب و کاری چیزی نیست جز مشتری آفرینی. CRM علاوه بر مشتری آفرینی یعنی جذب مشتری به حفظ و توسعه روابط پایدار و سودآور با مشتری هم می پردازد. مشتریان خوب و فعال در هر نقطه تماسی باید با تجربه خوشایند و پیشنهادهای ارزش متناسب سازی شده روبرو شوند.
این کار ممکن نیست مگر با طراحی و بهینه سازی فرایندهای بازاریابی، فروش و خدمات که در قالب CRM یکپارچه هم شده اند. فناوری اطلاعات با همراهی توان بانکهای اطلاعاتی و فرایندسازی، قدرت نامحدودی به نرم افزارهای CRM میدهد که با آگاهی از دانش CRM، قابلیت استفاده می یابد. اگر CRM را خوب فهمیده باشید یعنی فروش، بازاریابی و خدمات را خیلی خوب و بر اساس پر اثرترین مکتب آن یعنی مشتری گرایی آموخته اید.
در این وبینار می خواهیم به چند سوال مهم پاسخ دهیم: در چه شرایطی مدیریت ارتباط با مشتری اثر بخش است؟
چرا به مدیریت ارتباط با مشتری نیاز داریم؟
چطور مدیریت ارتباط با مشتری را استقرار دهیم؟
با چه موانع و مقاوت هایی رو به رو شویم؟
آیا نرم افزار حلال مشکلات است؟
وبینار رایگان آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری را از اینجا ببینید
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰