هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
ده نکته کاربردی برای شناسایی پتانسیل مشتریان که منجربه افزایش فروش شما می شود

ده نکته کاربردی برای شناسایی پتانسیل مشتریان که منجربه افزایش فروش شما می شود

۳۱
اردیبهشت
توسط : دکتر فرشید عبدی

ده نکته کاربردی برای شناسایی پتانسیل مشتریان که منجربه افزایش فروش شما می شود


به ده نکته زیر برای افزایش فروش کسب و کار خود توجه کنید:
  1. اطلاعات مشتریان را کامل و به روز کنید.
  2. روند خرید مشتریان را تحلیل کنید تا باعث افزایش فروش شود.
  3. فهرست محصولات مشتری و حجم تولید آنها را مشخص کنید.
  4. رابطه بین حجم تولید محصولات مشتری و استفاده از کالاهای شما تعیین کننده میزان نیاز بالقوه مشتری است
  5. تعیین کنید آیا مشتری به اندازه نیازش کالا را از شما می خرد، یا کمتر. اگر کمتر علت آن را مشخص کنید.
  6. سیاست های ارتباط با مشتری و فروش را به سمت تامین کامل نیاز مشتری جهت گیری کنید.
  7. ببینید مشتری کالایی نیاز دارد که شما هنوز در سبد کالایی خود ندارید، دست به تامین این نوع کالاها بزنید، چون از قبل مشتری دارند. تنوع محصول خود را بر این اساس کامل کنید.
  8. اگر مشتری برنامه افزایش تولید یا توسعه کار خود را دارد، مطلع شوید و بر اساس آن آماده ارائه کالاهای خود باشید.
  9. محصولات جدید خود را حتماً بر اساس نیاز به اطلاع مشتری برسانید. مشتریان باید از امکان تولید یا تامین کالا از سوی شما مطلع باشند.
  10. به بخش بندی بازار توجه کنید و براساس رفتار بخش های مختلف، حجم عمومی بازار و سهم بازار خود را تعیین و هدفگذاری کنید.

مدیریت ارتباط با مشتری، مسیری است که منجر به افزایش رضایت مشتری،افزایش فروش و سودآوری شما می شود، از ایده های آن استفاده کنید.

برای افزایش فروش حتما سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در سازمان خود پیاده سازی کنید  اگر به این  نتیجه رسیدید که به سیستم CRM نیاز دارید قبل از خرید نرم افزار چند اقدام ضروری ،را به خوبی در سازمان خود انجام دهید که پذیرش و استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را آسان تر خواهد کردو کتاب نرم افزار CRM  را قبل از خرید نرم افزار مطالعه کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments