برای پیدا کردن یک مشتری باید ماهها وقت گذاشت ولی برای از دست دادن او چند ثانیه کافی است. وننیس لومباردی
تجلیل از دکتر فرشید عبدی در جشواره ملی تلاشگران کشور

تجلیل از دکتر فرشید عبدی در جشواره ملی تلاشگران کشور

۱
فروردین
توسط : فرشید عبدی

تجلیل از دکتر فرشید عبدی در جشواره ملی تلاشگران کشور

در هشتمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور از دکتر فرشید عبدی، موسس مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مدام) تجلیل شد. در هشتمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور که در تاریخ سوم بهمن در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار شد به پاس اهتمام به توسعه دانش و استقرار موفق سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، نشان تلاشگر کشور به دکتر فرشید عبدی موسس مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری از سوی هیات داوران این جشنواره اهدا شد. در این مراسم که در حضور جمع کثیری از مدیران و صاحبان کسب و کار از تعدادی از چهره های تلاشگر کشوردر حوزه های کارآفرینی، آموزش، صنعت و مشاوره تقدیر شد و بر نقش آنها در توسعه پایدار کشور تاکید شد. نشست ها و گفتگوهای تخصصی در حوزه های کارآفرینی، رهبری سازمانی، برندسازی و کیفیت از دیگر بخش های این جشنواره بود. دکتر فرشید عبدی به سبب کارآفرینی و تاسیس مجموعه تخصصی، تحقیق و ترجمه و تالیف کتاب، مشاوره و کمک به سازمانها جهت استقرار موفق CRM و آموزش های متعدد حائز امتیاز لازم جهت دریافت نشان شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments