کتاب راهنمای مهارتهای ارتباط تلفنی
کتاب های دکتر فرشید عبدی
عنوان کتاب : کتاب راهنمای مهارتهای ارتباط تلفنی
امروزه، به خصوص از زمانی که تلفن همراه به عنوان بخش جدایی ناپذیری از ابزارهای کسبوکار درآمده است، دیگر نمیتوانید مدیر یا کارشناس موفق و مؤثری باشید، بدون این که بخش مهمی از زمان و فعالیتهای شما در ارتباط با تلفن و موبایل باشد. تلفن میتواند برای کسبوکار شما هم مولد و سودآور و هم بسیار مضر، هدر دهنده وقت و اعتیادآور باشد. تلفن ارتباط بین شما با مشتریان، ذینفعان و کارکنان را برقرار میکند و نه تنها یک ابزار ارتباطی، بلکه یک کانال استراتژیک فروش و شاید در بسیاری از کسب و کارها مهم ترین کانال باشد.
این کتاب، کتابی پر از نکات کاربردی که به سادگی، بسیاری از موضوعات موردنیاز در افزایش مهارتهای تلفنی را پوشش میدهد. خواندن آن زمان کمی از وقت شما را میگیرد، اما برای استفاده و نهادینه کردن آن باید به تکرار و تمرین متعهد شوید. تنها در این صورت میتوانید نتایج آن را در کارایی فعالیتها و افزایش فروش خود ببینید.
کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی که توسط ماری ریچاردز نگاشته شده است، توسط دکتر فرشید عبدی ترجمه شده است،
- آیا شما میتوانید بدون تلفن کار کنید؟
- آیا بخش عمدهای از زمان شما صرف پاسخگویی به تلفن میشود؟
- آیا موفقیت و سودآوری شما ارتباط مستقیمی با میزان تماسهای دریافتی و نتایج مکالمات تلفنی دارد؟
اگر پاسخ شما به سؤالات بالا مثبت است، خواندن این متن را ادامه دهید….
امروزه، به خصوص از زمانی که تلفن همراه به عنوان بخش جدایی ناپذیری از ابزارهای کسبوکار درآمده است، دیگر نمیتوانید مدیر یا کارشناس موفق و مؤثری باشید، بدون این که بخش مهمی از زمان و فعالیتهای شما در ارتباط با تلفن و موبایل باشد. تلفن میتواند برای کسبوکار شما هم مولد و سودآور و هم بسیار مضر، هدر دهنده وقت و اعتیادآور باشد.
سؤال مهم این است که مدیران ارشد و کارشناسان فروش تا چه اندازه به شکل مؤثر از تلفن استفاده میکنند؟ چگونه میتوان با مهارتهای ارتباط تلفنی به سودآوری سازمان، کارایی مدیران و افزایش توان فروش کمک کرد؟ چگونه میتوان مانع هدر رفتن وقت از طریق تلفن شد؟
تجربه های ما نشان می دهد که در سازمانهای مختلف نشان میدهد که بخش عمده ارتباطات تلفنی، کاملاً تجربی و بدون آموزش صورت میگیرد و هر فردی سبک خاص خود را دارد. میزان هدر رفتن زمان از طریق تلفن بالاست و از همه بدتر، کمبود مهارتهای تلفنی موجب میشود بسیاری از فرصتهای فروش از بین برود، نرخ تبدیل به مشتری فعال کاهش یابد و نارضایتی مشتریان منجر به ریزش و عدم وفاداری شود و….
کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی ، کتابی پر از نکات کاربردی که به سادگی، بسیاری از موضوعات موردنیاز در افزایش مهارتهای تلفنی را پوشش میدهد. خواندن آن زمان کمی از وقت شما را میگیرد، اما برای استفاده و نهادینه کردن آن باید به تکرار و تمرین متعهد شوید. تنها در این صورت میتوانید نتایج آن را در کارایی فعالیتها و افزایش فروش خود ببینید.
در این کتاب به سؤالات زیر پاسخ داده خواهد شد:
- چگونه به یک کاربر برتر در مهارتهای تلفنی تبدیل شوید؟
- چگونه تلفن به یک دارایی ارزشمند سازمانی تبدیل شود؟
- برای برقراری ارتباطات مؤثر میبایست چه اصولی را رعایت کنیم؟
- چگونه تماسگیرنده و ارتباط دهنده موفقی باشیم؟
- چگونه با کمک مهارتهای تلفنی، ارتباطی صمیمانه با مشتریان و ذینفعان ایجاد کنیم؟
- چگونه از طریق مکالمات تلفنی، تجربه خوشایندی در مخاطبین ایجاد کنیم؟
در قالب پاسخ به این سؤالات، از دانش موردنیاز برای بهبود مهارتهای تلفنی برخوردار خواهید شد که با بهکارگیری آن، کارایی مدیریتی شما و اثربخشی فعالیتهای مختلف به ویژه فروش افزایش خواهد یافت؛ مشروط بر این که تکرار و تمرین فراموش نگردد.
نگاهی کلی به فصلها
- مقدمه مترجم
- مقدمه
- فصل اول: شما به عنوان برقرارکنندهی ارتباط
- فصل دوم: شما به عنوان مخاطب تماسگیرنده
- فصل سوم: شما به عنوان تماسگیرنده
- فصل چهارم: شما به عنوان برقرارکننده ارتباط دوستانه
- فصل پنجم: شما به عنوان کاربر برتر