برای پیدا کردن یک مشتری باید ماهها وقت گذاشت ولی برای از دست دادن او چند ثانیه کافی است. وننیس لومباردی
OKR موثرترین روش هدفگذاری و اجرای استراتژی سازمان‌های در حال رشد

OKR موثرترین روش هدفگذاری و اجرای استراتژی سازمان‌های در حال رشد

۱۲
اردیبهشت
توسط : ADMIN
سیستم هدفگذاری OKR: روش OKR به شرکت‌هایی مثل گوگل و اینتل کمک کرده تا رهبر بازار و پیشرو باشند و به محل کاری عالی برای کارمندان تبدیل شوند. OKR یک روش هدفگذاری است که از اهداف و نتایج کلیدی استفاده می‌کند. اهداف جایی است که می‌خواهید به آن برسید. نتایج کلیدی، برنامه شما برای رسیدن است. OKR ها به صورت فصلی برای تمامی سطوح سازمان تعیین می‌شوند. گروه مدیریت OKR شرکت را تعیین می‌کند، سپس تیم‌ها و اشخاص باید روشی را برای تأثیرگذاری حداکثر پیدا کنند.

رسانه دکتر فرشید عبدی - فایل ویدیویی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments