استقرار سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی تجریه مشتری
معرفی خدمات مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
با نزدیک به ۱۰ سال سابقه مشاوره، به بخش معرفی خدمات مشاوره CRM خوش آمدید، جایی که ما در ارائه راه حل های CRM یکپارچه برای سازمان هایی که به دنبال بهینه سازی عملکردهای فروش و خدمات خود هستند، تخصص داریم. در این معرفی در ابتدا CRM و مزایای آن برای سازمانها را تعریف میکنیم و خدمات مختلفی را که ارائه میکنیم، از جمله آموزش CRM، انتخاب نرمافزار، پیادهسازی، طراحی تجربه مشتری، سیستم مدیریت شکایات، تجزیه و تحلیل و دادهکاوی را معرفی خواهیم کرد.CRM چیست؟
CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و یک استراتژی کسب و کار است که بر ایجاد و حفظ روابط قوی با مشتریان با استفاده از فناوری، فرآیندها و افراد متمرکز است. هدف CRM افزایش درآمد، کاهش هزینه ها و بهبود رضایت مشتری از طریق درک و برآوردن بهتر نیازهای مشتریان است.مزایای CRM برای سازمان ها
پیادهسازی استراتژی CRM میتواند مزایای متعددی را برای سازمانها بهویژه برای واحدهای فروش و خدمات به همراه داشته باشد. برخی از مزایای کلیدی عبارتند از: ۱- بهبود حفظ مشتری و کاهش ریزش آنها: با تجزیه و تحلیل نیازها و ترجیحات مشتری، سازمان ها می توانند تجارب شخصی سازی شده را ارائه دهند که باعث ایجاد وفاداری و افزایش تکرار خرید می شود.۲- افزایش کارایی: اتوماسیون فرایندهای پرتکرار، مانند جذب سرنخ، پیگیری و زمانبندی جلسات، زمان را برای تیمهای فروش و خدمات برای تمرکز بر فعالیتهای با ارزش بالاتر آزاد میکند.
۳- همکاری بهتر: سیستمهای CRM تیمها را قادر میسازد تا اطلاعات را به اشتراک بگذارند و در خصوص مشتریان با یکدیگر همکاری کنند و در نتیجه هماهنگی بهتر و زمان پاسخدهی سریعتر انجام شود.
۴- بینش مشتری پیشرفته: با تجزیه و تحلیل تعاملات مشتری، سازمان ها می توانند بینش های ارزشمندی در مورد رفتار مشتری، ترجیحات و الگوهای خرید به دست آورند.
خدمات ما در حوزه CRM
۱- آموزش CRM: ما برنامه های آموزشی جامعی را برای سازمان هایی که به دنبال پیاده سازی سیستم های CRM هستند ارائه می دهیم. آموزش ما موضوعاتی مانند اصول CRM، بهترین شیوهها و استفاده از سیستم را پوشش میدهد و تضمین میکند که تیمها به دانش لازم برای موفقیت مجهز هستند.بین ۶۰ تا ۹۰ درصد CRMها شکست میخورند، یک علت مهم شکست، نداشتن دانش کافی است. به کمک آموزشهای رایگان و کاربردی ما احتمال موفقیت CRM را بالا ببرید.
۲-انتخاب نرم افزار CRM: ما به سازمان ها در انتخاب نرم افزار CRM مناسب که نیازهای تجاری خاص آنها را برآورده می کند، کمک می کنیم. ما فروشندگان را ارزیابی میکنیم، نمایشهای نمایشی را انجام میدهیم و توصیههای بیطرفانهای ارائه میکنیم که با اهداف و بودجه سازمان همسو هستند.
۳- پیاده سازی CRM: ما خدمات پیاده سازی CRM سرتاسری از جمله پیکربندی سیستم، انتقال داده ها، آزمایش و آموزش را ارائه می دهیم. روش پیاده سازی ما تضمین می کند که سیستم برای موفقیت تنظیم شده است، با حداقل اختلال در عملیات تجاری.
۴- طراحی تجربه مشتری: ما به سازمان ها کمک می کنیم تجارب مشتری را طراحی کنند که مطابق با نیازها و ترجیحات منحصر به فرد آنها باشد. ما از نقشه سفر مشتری و روشهای تفکر طراحی برای ایجاد تجربیاتی استفاده میکنیم که مشتریان را خوشحال میکند و درآمد را افزایش میدهد.
۵- سیستم مدیریت شکایات: ما به سازمانها کمک میکنیم تا سیستمهای مدیریت شکایت را پیادهسازی کنند که حل و فصل به موقع مسائل مشتریان را تسهیل میکند. سیستم ما تیمها را قادر میسازد تا شکایات را ردیابی کنند، مالکیت را واگذار کنند، مسائل را تشدید کنند و عملکرد را اندازهگیری کنند و در نتیجه رضایت مشتری را بهبود بخشند.
۶- آنالیتیکس مشتری: ما به سازمانها کمک میکنیم تا از دادههای مشتری برای به دست آوردن بینشی در مورد رفتار، ترجیحات و روندهای مشتری استفاده کنند. خدمات تحلیلی ما شامل تقسیمبندی، نمایهسازی و مدلسازی پیشبینیکننده است که سازمانها را قادر میسازد تا تصمیمات مبتنی بر دادهها را اتخاذ کنند که باعث رشد درآمد میشود.
۷-داده کاوی مشتری: ما به سازمانها در استخراج دادههای مشتریان خود برای کشف الگوها و فرصتهای پنهان کمک میکنیم. خدمات داده کاوی ما شامل تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی، تجزیه و تحلیل ارتباط، و خوشه بندی، ارائه بینش هایی است که می تواند کمپین های بازاریابی هدفمند را هدایت کند و فرصت های فروش متقابل را بهبود بخشد.
نتیجه:
در نتیجه، CRM یک استراتژی کسب و کار قدرتمند است که می تواند مزایای قابل توجهی را برای سازمان ها، به ویژه برای واحدهای فروش و خدمات به ارمغان بیاورد. در حوزه خدمات مشاوره CRM ، طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهیم که به سازمان هایی که به دنبال پیاده سازی راه کارهایCRM هستند، ارائه می شود. از انتخاب نرمافزار تا پیادهسازی، طراحی تجربه مشتری تا تجزیه و تحلیل، ما راهحلهایی را ارائه میدهیم که به سازمانها کمک میکند در سفر CRM خود موفق شوند.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
شماره های تماس:
۰۲۱۲۸۴۲۱۶۰۸
۰۹۰۳۹۱۵۱۰۷۵
ایمیل: info@drabdi.ir
اینستاگرام: drfarshidabdi
مطالب زیر می تواند برای شما مفید باشد:
لینک آموزش رایگان CRM
به کمک آموزشهای رایگان و کاربردی ما احتمال موفقیت CRM را بالا ببرید.
مشاوره استقرار اثربخش CRM
اگر میخواهید CRM به عنوان یک سیستم کارا در مجموعه کسب و کار شما به طور اثربخش نهادینه شود، تا در همه زمینه ها از فروش تا پیگیری و کنترل امور و… پیشرفت کنید، با ما تماس بگیرید. ما همراه شما هستیم تا موفق شوید
مشاوره انتخاب نرم افزار CRM
اینکه بدانیم کدام نرم افزار CRM با شرایط کسب و کار ما تناسب دارد خیلی مهم است. اگر میخواهید نرم افزار CRM مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب کنید تا تاثیر آن را بر فروش و عملکردتان ببینید، روی ما حساب کنید
داده کاوی و تحلیل اطلاعات
اطلاعات و داده هایی که از مشتریان و فروش و.. جمع آوری کرده اید مانند گنجی در دستان شماست. اگر میخواهید با داده کاوی این اطلاعات، فروش خود را افزایش دهید، ما به شما کمک میکنیم.