یک رفتگر باید همان‌گونه خیابان‌ها و معابر را جارو کند که میکل‌ آنژ نقاشی می‌کرد، بتهوون سمفونی می‌ساخت و شکسپیر شعر می‌سرود. او باید آن‌گونه خیابان‌ها را جارو کند که تمام موجودات آسمانی و زمینی مکثی کنند و بگویند؛ این‌جا رفتگری کار می‌کرد که کارش را خوب انجام می‌داد .. مارتین_لوترکینگ
۵ گام بهبود رضایت مشریان رضایت مشتری

۵ گام بهبود رضایت مشریان رضایت مشتری

۱۹
اردیبهشت
توسط : ADMIN

۵ گام بهبود رضایت مشریان رضایت مشتری، احساس یا نگرش مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت بعد از استفاده از آن است. به عبارتی لذت بردن یا مشمئز شدن خریدار نسبت به عملکرد محصول و خدمات پس از مقایسه عملکرد (یا نتیجه حاصل از عملکرد) محصول یا خدمات خریداری شده در مقایسه با آنچه انتظار وی بوده است.


رسانه دکتر فرشید عبدی - فایل ویدیویی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments