هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها

تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها

۲
اردیبهشت
توسط : دکتر فرشید عبدی

کتاب های دکتر فرشید عبدی

عنوان کتاب : تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها

در کتاب اولین گام برای تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها به سه موضوع می پردازد و به شکل ساده و کاربردی نحوه شناسایی و کاربرد نقشه های فرایند را توضیح می دهد.

اگر مدیر یک سازمان یا بخشی از آن هستید کتاب اولین گام برای تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها به شما کمک می کند تا تصویری از مراحل و گردش کارها داشته باشید و اشکالات و نحوه بهبود آن را شناسایی کنید.


اگر کارشناسی هستید از نحوه انجام کارها و چگونگی تصویر کردن آن آگاه می شوید و اگر در زمینه مهندسی مجدد، شش سیگما یا کارت امتیازی متوازن کار می کنید، این کتاب نحوه بهبود و شناسایی فرایندها را به صورت گام به گام می اموزد و اگر دانشجو هستید این کتاب راهنمای شما برای تجزیه و تحلیل سیستم یا کارسنجی خواهد بود. خواندن این کتاب یک ضرورت برای هر نوع بهبود یا طراحی فعالیت های سازمانی است

کتاب اولین گام برای تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها  نوشته ی آقای دامیلیو، یک کتاب کلاسیک است که سال هاست توسط دست اندکاران و مدیران حوزه های بهبود فرایند به عنوان یک مرجع کاربردی استفاده می شود. انگیزه ما برای آماده سازی این کتاب، کمک به بهبود و توسعه سازمان ها و افزایش دانش خوانندگان جویای این مطلب است.

تاکید اصلی  کتاب اولین گام برای تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها  ، ترسیم نقشه های فرایند بین وظیفه ای، و نقشه ارتباطات خواهد بود. مراحلی که برای ایجاد این دو نوع نقشه باید انجام شود، همراه مثال ها، راهنمائی ها و مشکلات نقشه برداری و چک لیستی برای کمک به رزیابی نقشه های تکمیل شده ارائه شده است.

جدول زیر تعداد زیادی از نکات کلیدی هر سه ابزار گفته شده را خلاصه می کند

اولین گام برای تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها
اولین گام برای تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها اصول ترسیم فرآیند ها
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments