هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟

چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟

۲
اردیبهشت
توسط : دکتر فرشید عبدی

کتاب های دکتر فرشید عبدی

عنوان کتاب : چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟

هدف از کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟ معرفی روش ها و چارچوب های جدید و قدرتمند برای جذب و حفظ مشتریان در دوران اوج رویگردانی مشتری است. در حال حاضر مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود حفظ و وفاداری یک مسأله حیاتی برای مدیران ارشد در سطح جهان است.


هدف از کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟ معرفی روش ها و چارچوب های جدید و قدرتمند برای جذب و حفظ مشتریان در دوران اوج رویگردانی مشتری است. در حال حاضر مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود حفظ و وفاداری یک مسأله حیاتی برای مدیران ارشد در سطح جهان است.

 فهرست مطالب کتاب و فصل اول کتاب چه کسی مشتری مرا دزد؟

دانلود فایل

 

کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید برای شما نوشته شده اگر:

  • مدیر یا مدیر ارشد هستید یا می خواهید به یکی از آنها تبدیل شوید.
  • صاحب یک شرکت هستید یا میخواهید شرکتی را تاسیس کنید.
  • در آینده مدیر یک شرکت خواهید بود یا برایدستیابی به این موقعیت در حال تحصیل هستید.
  در هر کدام از موارد فوق کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟ برای موفقیت شما حیاتی است چرا که همواره به دلیل تجربیات و مطالعات قبلی خود به یک نوع نگاه به کسب و کارتان عادت کرده اید: یعنی از درون شرکت به بیرون آن. مدیریت در سازمانها به طور سنتی یک چارچوب اساسی و ساده را که معمولا مدیریت عمومی نام دارد دنبال کرده که بدین شرح است: الف) اهداف و مقاصد شرکت خود را تعیین کنید ب) جهت دستیابی به آن اهداف برنامه هایی تهیه کنید  ج) شاخص ها و کنترل هایی کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟ از شما دعوت می کند کسب و کار خود را از دید مشتری تجزیه و تحلیل کنید؛ یا اگر در رشته مدیریت تحصیل می کنید و یا قرار است در آینده مدیر شرکتی شوید، این کتاب معادل یک کلاس بیش از ۶۰ ساعته در مورد نظریات پیشرفته مدیریتی خواهد بود (که معمولا در این کلاس ها در مورد بازاریابی تنها یک جلسه سه ساعته گنجانده می شود که در آن، مشتری، فقط در عنوان درس دیده می شود). برای کمک به شما در شناخت دیدگاه مشتری و سپس استفاده از آن، مسایل در کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟ هم از دیدگاه شرکت مطرح می شوند و هم مشتری، چرا که هر دو نقطه نظر باید با هم سازگار و همسو باشند. هر فصل با تمرین دیدگاه مشتری را در نظر بگیرید و از بیرون به سازمان نگاه کنید» به جمع بندی و نتیجه گیری می پردازد. شما دیدگاه مدیریتی خود را عوض می کنید و مسأله وفاداری یا ریزش فصل را از نگاه یک مشتری واقعی تجربه می کنید و سپس بررسی می کنید که چه چیز در شرکت شما نیاز به تغییر دارد. مفاهیم مدیریت وفاداری مشتری، استراتژی ها، و درس هایی که از شرکت های بزرگ گرفته شده و در کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟ نقل گردید، تا چه اندازه در موفقیت شرکت شما مؤثر است؟ (از نظر دانشجویان و رهبران آینده، این مفاهیم تا چه اندازه با داشتن یک ارتباط شغلی مهم با کارکنان فعلی یا آینده تان مؤثر هستند؟) کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟؟
  •  پیشرفت شرکت شما در مقایسه با مدیرانی که فقط نیت های خوب دارند، چقدر بوده است؟ نظر مشتریانتان چیست؟
  • اگر شما مشتری شرکتتان بودید، چه؟ چه پاسخی به این سؤال میدادید؟
  • اگر مشتری بودید، آیا شرکتتان را به عنوان بهترین و مطلوب ترین تأمین کننده انتخاب می کردید؟ آیا ارزش و مزایای قدرتمند یک استراتژی کسب و کار و سیستم مدیریت را که به ایجاد وفاداری منجر می شود، تجربه کرده اید؟ در سطح بنگاهی چطور؟
  • اگر مشتری بودید، بینش مهم و مطلوبتان درباره یک شرکت فعال درصنعت خودتان چه بود؟ در این صورت، انتظار چه تغییراتی را، چقدر زود و در چه بازه زمانی، در شرکتتان داشتید؟
  • چه می شود اگر شرکتتان تغییر نکند، اما رقبایتان تغییر کنند؟ چه می شود اگر آنها استراتژیها و مفاهیم وفاداری مشتری مندرج در این کتاب را اجرا کنند؟ در آن صورت واکنش مشتریانتان چه خواهد بود؟ احتمال این که شرکت شما را ترک کنند، چقدر زیاد خواهد بود

سؤال اصلی همچنان به قوت خود باقی است: آیا در آینده، شما هم یکی از کسانی خواهید بود که می پرسد، «چه کسی مشتری مرا دزدید؟یا این که وقتی رقبا این سؤال را می پرسند، شما پاسخ این سوال خواهید بود؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments