مدیریت ارتباط با مشتری CRM
داده کاوی
مباحث رفتار سازمانی و سرمایه انسانی
مدلهای مختلف کیفیت خدمات(SERVICE QUALITY) به خصوص SERVQUAL توسعه و کاربرد مدل محیط های خدماتی و اینترنتی متنوع همراه با کاربرد روشهای پیشرفته آماری نظیر تحلیل عاملی تاییدی، معادلات ساختاری و روشهای تصمیم گیری چند معیاره و فازی
مباحث مرتبط با سازمانهای خدماتی
مدلهای رهبری و مهارتهای مدیریتی
سیستم های فروش و برند
رویکردهای سیستمی نظیر الگوهای اساسی، متدولوژی سیستم های نرم و پویاییهای سیستم
مدیریت دانش
باز مهندسی فرایندها
کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی
خدمات الکترونیک
رویکرد ناب