هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری

۱۸
اردیبهشت
توسط : ADMIN
سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM فقط ابزاری برای فروش نیستند، این سیستم ها قدرت زیادی به کسب و کار شما می دهند. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری محل ذخیره تمام داده‌های مشتریان، ایمیل‌ها، تماس‌ها، ملاقات‌ها، ارتباطات شبکه‌های اجتماعی، وب چت‌ها، پیشرفت فروش و محل ثبت معاملات فروش هستند. CRM در واقع هوش کسب و کار شماست. می‌توانید راجع به داده‌ها از CRM سوال بپرسید و آگاهانه‌تر محصولات خود را توسعه دهید. می‌توانید با CRM مشتریان بالقوه را گروه‌بندی کنید و با کمپین‌های فروش آن‌ها را هدف بگیرید. با اتوماسیون کمپین‌های بازاریابی فرد را تشویق به خرید دوباره کنید و از طریق ارجاعات، مشتری جدید جذب کنید. با CRM این موارد به واقعیت تبدیل می‌شود. در این فیلم کوتاه به موضوع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری و قدرت زیادی که این سیستم ها به کسب و کار شما می‌دهند پرداخته شده اند. مروری کوتاه بر مزایای این سیستم و سیر پیشرفت این سیستم ها شده است. همچنین در خصوص ۳ نوع متفاوت استفاده از سیستم های CRM (شامل عملیاتی، تحلیلی و همکارانه) و مزایای ماژول های اتوماسیون فروش، اتوماسیون بازاریابی و اتوماسیون خدمات و ابزارهای تحلیلی سیستم های CRM مطالبی ارائه شده است. CRM همه فن حریف نیست اما اگر به درستی استفاده شود قطعا فرصتی استثنایی را ارائه می کند.

رسانه دکتر فرشید عبدی - فایل ویدیویی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments