کتاب راهنمای مدیریت انضباط و نارضایتی کارکنان
بهمن
کتاب های دکتر فرشید عبدی
عنوان کتاب : کتاب راهنمای مدیریت انضباط و نارضایتی کارکنان
خودآموزی سرشار از نکات، ابزارها و تکنیکها برای مدیران و افرادی که در حوزه منابع انسانی در زمینه مدیریت مسائل و مشکلات کارکنان مشغول هستند
تحسین ها
« این کتاب توصیههای درست، راهحلهای روشن و دستورالعملهای گام به گامِ عملی را برای مقابله با مسائل اجتنابناپذیر کارکنان ارائه میدهد. کتابی است ضروری برای هر کسبوکاری که افرادی در استخدام دارد. »تامسن گاری، مدیر شبکه، نتورکینگ ال. تی. دی۴
« این کتاب به درستی مسائل اساسی در مورد نظم و شکایت را در بر میگیرد و خواننده را به گونهای راهنمایی میکند که اقدامات را بسیار کاربردی نگه دارد. مطالعات موردی عالی هستند و نحوه عملکرد فرآیندها را در عمل نشان میدهند. آن را به تمام مدیران توصیه میکنم! »لوئیز پانتر، مدیر اجرایی اتاق بازرگانی سُرِی
چرا مدیریت انضباط و رسیدگی به شکایات کارکنان مهم است؟
عضویت
Login
0 نظرات