تاسیس مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مدام)- ۱۳۹۶
دریافت جام و لوح تقدیر “تلاشگران کیفیت کشور” در سال ۱۳۹۳ برای اهتمام در زمینه ارتقای کیفیت آموزشی دانشکده مهندسی صنایع
استقرار سیستم کیفیت و دریافت گواهی ISO9000 برای دانشکده مهندسی صنایع واحد تهران جنوب در سال ۱۳۹۰
تاسیس دانشکده مهندسی صنایع به همراه گروهی از همکاران- ۱۳۸۸
تاسیس انجمنهای علمی : انجمن علمی مهندسی صنایع در سال ۱۳۷۷ و انجمن علمی مدیریت صنعتی در ۱۳۷۸(واحد علوم و تحقیقات)
استفاده از فناوری اطلاعات برای یادگیری: اجرای کلاس اینترنتی در سال ۷۸ با انعکاس در جراید
فعالیت آفرینش دانش در سازمانهای دانش پایه با داشتن نمونه موردی(گروه نوبانگ اندیشه)- ۱۳۸۳
شناخت روند های کارکردهای علمی: نمونه ارزیابی آینده استانداردهای تضمین در سال ۷۶
معرفی رویکردهای نو در مدیریت و مهندسی صنایع:
مقالات متعدد در زمینه مهندسی مجدد، رویکردهای نوین
مدیریت تولید، مدیریت خدمات و مدیریت دانش و تفکر سیستمی
شکل نوی ارائه در کنفرانس ها: کنفرانس شایسته سالاری و بین المللی ورزش(۱۳۸۴)
ارائه اولین مقاله درزمینه خدمات ناب در کنفرانس بین المللی(۱۳۸۳)
نمایندگی ایران و ارائه وضعیت تفکر ناب در اجلاس بین المللی ناب (۱۳۸۴)
برگزاری کنفرانس چهار روزه هفته ی صنایع به شیوه ای متمایز (هفته صنایع- ۱۳۸۵)
تدوین اتلافهای فرایندهای تحقیقاتی و ارائه در کنفرانس بین المللی مدیریت اروپا-۱۳۸۶
تبیین نظریه KLP در فرایند تحقیقات و R&D و ارائه در کنفرانس بین المللی مدیریت دانش-۱۳۸۶