برای پیدا کردن یک مشتری باید ماهها وقت گذاشت ولی برای از دست دادن او چند ثانیه کافی است. وننیس لومباردی
وفادار کردن مشتریان

وفادار کردن مشتریان

۱۹
اردیبهشت
توسط : ADMIN

مشتری یکی از عوامل اصلی مورد توجه شرکت ها جهت بقا و افزایش سهم بازار و سود قرار گرفته است. شرکت ها به دنبال مشتریان وفاداری هستند که بتوانند شرکت را به اهدافش برسانند. وفاداری مشتری و رضایت مشتری از عوامل مهم ایجاد تکرار خرید می باشد.


رسانه دکتر فرشید عبدی - فایل ویدیویی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments