یک رفتگر باید همان‌گونه خیابان‌ها و معابر را جارو کند که میکل‌ آنژ نقاشی می‌کرد، بتهوون سمفونی می‌ساخت و شکسپیر شعر می‌سرود. او باید آن‌گونه خیابان‌ها را جارو کند که تمام موجودات آسمانی و زمینی مکثی کنند و بگویند؛ این‌جا رفتگری کار می‌کرد که کارش را خوب انجام می‌داد .. مارتین_لوترکینگ
تکنولوژی در CRM

تکنولوژی در CRM

۱۹
اردیبهشت
توسط : ADMIN

CRM به عنوان ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده و درجمع آوری اطلاعات شما از مشتریان، افزایش سرعت عمل شما در پاسخگویی به آنها که در نهایت به جلب رضایت مشتریان خواهد انجامید وافزایش میزان فروش کمک خواهد کرد. CRM خود تخصصی است که در آن سه عامل مشتری، فرآیندها و تکنولوژی به موازات هم و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد که بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکت هستند


رسانه دکتر فرشید عبدی - فایل ویدیویی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments