هشتمین عادت انسان ساز، این است که ندای درونی خود را بیابید و الهام بخش دیگران برای یافتن ندای درونشان شوید. استفان کاوی
۷ ویژگی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۷ ویژگی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۳۰
آبان
توسط : فرشید عبدی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابزاری است که به کسب و کارها کمک می کند تا تعاملات خود را با مشتریان را با هدف بهبود روابط با آنها، حفظ و افزایش فروش مدیریت و تجزیه و تحلیل کنند.
نرم افزار CRM به یک کسب و کار امکان می دهد تا داده های مشتری را ذخیره کند، سرنخ ها را ردیابی کند، فروش را مدیریت کند، کمپین های بازاریابی را خودکار کند و به تیم های پشتیبانی مشتریان کمک کند به اطلاعات مشتری در زمان مطلوب دسترسی پیدا کنند.
با یک سیستم CRM، کسب و کارها می توانند یک نمای کلی از اطلاعات مشتری، از جمله اطلاعات تماس، مکاتبات ایمیلی، تاریخچه خرید و هرگونه تعاملی که قبلا با مشتری انجام شده است، دریافت کنند. این اطلاعات به شرکت ها اجازه می دهد تا ارتباط شخصی با مشتریان را فراهم کنند و احتمال رضایت و حفظ مشتری را افزایش دهند.
برخی از مزایای دیگر نرم افزار CRM عبارتند از ساده سازی فرآیندهای کاری، افزایش کارایی، بهبود همکاری بین اعضای تیم و اتخاذ تصمیمات کسب و کار  مبتنی بر داده های واقعی

۷ ویژگی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب


۱. بانک اطلاعاتی مشتریان: یک نرم افزار CRM باید یک روش قابل اعتماد برای ذخیره اطلاعات مشتریان، مانند نام، آدرس، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات حیاتی ارائه دهد.
۲. مدیریت وظایف: نرم افزار باید امکان تعریف و مدیریت وظایف روزانه کارشناسان  مانند تماس های تلفنی، ایمیل ها، جلسات و پیگیری ها را داشته باشد و امکان ردیابی پیشرفت این وظایف را فراهم کند.
۳. مدیریت کاریز فروش: یک CRM خوب باید تیم فروش را قادر سازد تا دید واضحی از معاملات در مراحل مختلف فرآیند فروش مانند سرنخ، مشتریان احتمالی و معاملات موفق داشته باشد.
۴. گزارش ها و تجزیه و تحلیل: ارائه داده های تحلیلی عمیق و گزارش های مربوط به عملکرد فروش، رفتار مشتری و سابقه خرید باید یک جنبه اساسی از CRM باشد.
۵. اتوماسیون بازاریابی: اتوماسیون بازاریابی در CRM باید امکان ایجاد کمپین های ایمیلی، فرمهای از پیش تعریف شده و ویژگی های یکپارچه سازی تقویم را برای برنامه ریزی و ارائه کمپین های با کیفیت بالا ارائه دهد.
۶. ابزارهای همکاری: برای اعضای تیم های فروش، خدمات و بازار یابی، نرم‌افزار CRM باید ویژگی‌های همکاری، مانند اشتراک‌گذاری تقویم‌ها، گزارش‌ها و کارهای انجام شده در نرم‌افزار را فراهم کند.
۷. سفارشی‌سازی: نرم‌افزار باید بتواند سفارشی‌سازی‌هایی را انجام دهد، مانند ایجاد فیلدهای خاص در بانک اطلاعاتی و گردش کاری سفارشی، امکان شخصی‌سازی و انطباق با نیازهای کسب و کار خاص را فراهم کند.
 

برای مطالعه بیشتر مقالات زیر را از سایت Modamcrm.com مطالعه کنید:





ماکسی سی آرام مُدام (MODAM MAXI CRM)

ماکسی سی آرام مُدام (MODAM MAXI CRM)


اگر شما در حال حاضر در سازمان خود به یک نرم افزار عریض و طویل نیاز ندارید و فقط به دنبال یک روش ساده و رایگان برای پیگیری فرصت­ های فروش هستید، می­ توانید از تمپلیت اکسل مُدام (Modam Maxi CRM) استفاده کنید. البته این الگو، همه آن چیزی که شما می­ خواهید نیست، اما به شما این امکان را می ­دهد تا راه حل متناسب با نیاز شخصی خود را تهیه کنید و همچنین تصمیم بگیرید که آیا راه حل مبتنی بر صفحه گسترده برای شما مناسب است یا خیر. قالب از پیش آماده یا تمپلیت اکسل مُدام (Modam Maxi CRM) بنا به درخواست کاربران طراحی شده و به راحتی قابل تنظیم است و فقط به دانش شما در زمینه اکسل بستگی دارد. این الگو یک نقطه شروع برای افرادی است که به دنبال استفاده از راهکارهایCRM هستند.
مینی سی آر ام مُدام

مینی سی آر ام مُدام

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) )و نرم افزار CRM با ساده سازی ارتباطات با مشتریان بالقوه و فعلی می توانند به شما در افزایش فروش کمک کنند. یک نرم افزار CRM می تواند به شما کمک کند تا ردیابی درآمدها ، فروش و تماس با مشتریان را در یک سیستم یکپارچه انجام دهید. اگر به یکپارچه سازی سنگین احتیاج ندارید و فقط به دنبال یک روش ساده برای پیگیری سرنخ ها و فرصتهای فروش هستید ، استفاده از یک قالب یا تمپلیت صفحه گسترده ای نظیر اکسل را امتحان کنید. این قالب CRM اکسل را بر اساس خواسته های تعدادی از مخاطبان ما طراحی و اقتباس شده است.قالب صفحه گسترده به عنوان یک بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده CRM ایجاد شده است ، دارای یک برگه یا جدول اصلی برای نمایش وضعیت فعلی مشتریان و فروش است. برگه های دیگر شامل گزارش فروش ، گزارش تماسها و اطلاعات مخاطبان است.
 
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
عضویت
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments